I morgon..

Japp nu har jag och stellanbellan (ebba) planerat för radioshowen..
I morgon kommer dem hem till oss för att det är midsommar..Sen när dem ska åka hem så följer jag med dem hem och så sover jag där och sen på lördag så kan vi göra radioshowen..Den här planen är inte riktigt säker att vi gör vi får se..

Nu får ni ge oss tips vad vi ska göra på radioshowen..
Kommentera detta inlägg med ett tips :)
Det skulle betyda jättemytcket om du hjälper oss att komma på vad vi ska göra..


Puss & Kram/Fellan :)

Kommentarer
Postat av: RosaGrisUngen Duvet :D

Ni kan ju... typ busringa ? :D närå, men vet inte :D

2011-06-23 @ 11:41:58
Postat av: Sweety0011

Jag vet inte!

Men jag slår vad om att ni kommer komma på något!

Men kanske... Skvaller??

2011-06-23 @ 11:51:13
Postat av: jeffe24

ni kan berätta en läskig berättelse eller prata om vad ni gör på fritiden och vad som är era favorit saker:)

2011-06-23 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0